مرگ سیاوش نوه خاندان زندیه‌بدجور قلبم به درد آورد .🥺

مرگ سیاوش نوه خاندان زندیه‌بدجور قلبم به درد آورد .🥺
دیدگاه ها (۰)

چرا بعضی ها اینجوری ان کامنت می گذارن پاک می کنن خب از اول ...

اوخی😅

#رهبر_شهید @نوه رهبر معظم @ مرگ بر اسرائیل

🖤🥀

میکه خورد قلبم تـ💔ـرک بدجورخوشـ🫠ـگلنـ آدما فقـ از دور🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط