کسی هست بتونه برام تقدیمی بزنه در عوض منم براش

تقدیمی میزنم😀🤌🏻
دیدگاه ها (۰)

از اینا سفارش داده بودم آوردنش خواستم بازی کنم ک

درحال زارت کشیدن بودم که یهو با صدای موشک روبه

یه تقدیمی کوچولو برای کت نپ کیوت 🤩🎀چونکه اون برام تقدیمی زد ...

ویسگون دیگه برام مهم نیست...همش یک دلیلی برای دعوا پیدا میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط