رفاقتی نمونده تو این دوره زمونه...

رفاقتی نمونده تو این دوره زمونه...
دیدگاه ها (۰)

اخ اخ بی وفا تورو باختم کجا...💔🖤

یه روز🖤💔

تو این دوره زمونه اگه بخوای با یه دختری آشنا شی اول میگه ماش...

مردم این دوره زمونه چه انتظاری دارن بخدا🥴😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط