خدا رو شکر من نیمه دومم

خدا رو شکر من نیمه دومم
دیدگاه ها (۸)

اینو خودم پر کردم شما کدومو ترجیح می دین؟ تو کامنتا حتما بهم...

(🖤🖤......

دیگه پشت سر هم می زارم😑سمم😂🤣

وای دیگه نمیتونم 😂😂😂🤣🤣فقط اولی ایتم هست با باد کنک قرمز🤣😂🤣😂

آزادی یکی از فرمانده های ارشد حماس از زندان اسرائیل

خدا رو شکر آپارات حذف نشد

خدا رو شکر وقتی که خشکسالی نباشد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط