دیگه جایی برای #زخم جدید ندارم!!✋🏻

دیگه جایی برای #زخم جدید ندارم!!✋🏻
دیدگاه ها (۴)

دلم برای خودم #تنگ شدهع!!:"(

هوفف

عشق مال #آدمای خر شانسه !!✋🏻نه برای #آدمای بد شانس!!✋🏻

من که کسی رو ندارم🙂💔

منم دیگه جایی توی این اپای ملی ندارم🙏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط