اون می‌دونه که بی اون میمیرم 😔❤️

اون می‌دونه که بی اون میمیرم 😔❤️
دیدگاه ها (۰)

بزا بشه دل خل من فدات ✨❤️

میرم بخوابم،،،هروقت دورغات تموم شدن ،،،بیدارم کن

مجازی بهمون یاد داد،،،

ابریشم سیاه دو چشمتیاد آور شبی زمستانی استمن بی رَدا ،بدون و...

بدون ″اون″ من میمیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط