بودنتو به رخ اسمون میکشم

که دیگه به ماهش ننازه قشنگم
دیدگاه ها (۲)

زیبا ترین عالم

عاشقتم من

عشق فقط تو بقیه هیچه دورت بگردم

تو دلگرمی منی فدای تو

زندگیم اسمون شب بود تو اومدی ماهش شدی.🤍‌‌ ‌ بفرس براش >>> 🥹🤍

یچیز دیگه هم دارم میکشم سلام

شما ها نمیدونید😃دارم ۴ تا ارت که از کوچیکی هوشینا_چان تا بزر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط