الان فهمیدم تو مال من نبودی ، تو جزو اموال عمومی بودی .

الان فهمیدم تو مال من نبودی ، تو جزو اموال عمومی بودی .
دیدگاه ها (۰)

کاش به عقب برگردم و نبوسمت .

کاش از همون اول میدونستم قلبمو دارم به کی میدم .

بگو عقربه ها اینقدر سر به سرِ من نزارن .

you ( @jeon_lisaa ) and me... 🤭🌹

تو مال رفتن نبودی... 💔!

ولی من! خیلی دلم برات تنگ شده ، کاش الان مال من بودی :)💔#ایر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط