بعد میگین چرا به سلطنت طلبها میگین احمق ترین ادمهای روی ز

بعد میگین چرا به سلطنت طلبها میگین احمق ترین ادمهای روی زمین🤣🤣🤣🤣
#پهلوی
#شاهزاده
#سلطنت_طلب
#احمقهای_درجه1
#سس
#ترور_با_سس
دیدگاه ها (۴)

اینو اگر دیدید دوباره ببینید اگر دوبار دیدید برای بار سوم بب...

فرق حق و باطل

اغتشاشوها عاملین موساد دشمنان ایران

سلطنت طلبان شریک گناهان ترامپ

خاک بر اون سرت ترامپ که هنوز میخوای باما جنگ کنی احمق وتو با...

عراقیه چطوری این بدبختارو زجر میده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط