نیشمو چجوری ببندم؟ 😐

نیشمو چجوری ببندم؟ 😐
دیدگاه ها (۱۷۳)

زیر این پستم کامنت گذاشته برید پاره پارش کنید

کدومو میگی آخه؟

بعضیا آدم نمیشن

اگه بیوفتی توش قطعا کارت تمومه!

خسته شدم بمولا کاش چشام رو ببندم بیدار نشم 🥀

چجوری اخه چجوری😂😂😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط