انسان ها لیاقت احترام را ندارن،پس مثل خودشون برخورد میکنم

انسان ها لیاقت احترام را ندارن،پس مثل خودشون برخورد میکنم...(💔)
دیدگاه ها (۰)

لیاقت ندارن

#حق

همه لیاقت احترام نیستن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط