سلام و احترام 🌹
سلام و احترام 🌹
💯 باید با ماندن در خیابانها و مطالبهگری،
از جان نائب امام زمان محافظت کنیم.
#استوری
#استاد_شجاعی
.
در ایتا
@ostad_shojae | Montazer.ir
💯 باید با ماندن در خیابانها و مطالبهگری،
از جان نائب امام زمان محافظت کنیم.
#استوری
#استاد_شجاعی
.
در ایتا
@ostad_shojae | Montazer.ir
- ۱۳۰
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط