دیگه امید ندارم به هیچ فردایِ خوبی :)

دیگه امید ندارم به هیچ فردایِ خوبی :)
دیدگاه ها (۰)

تتل 🤍🥺

شدم یه روانی که وقتی هدفون میزاره فک میکنه داره صداش میکنه و...

🤙🏻🤣

فالوش کنین عخشا 😊عاشق پستاشم مخصوصن تتل دوس درم @erorr87

سلامویسگونم مثل پاتوق دیگه تاریخ انقضاش رسید...اگه دوسم داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط