خودت میدونی کی هستی اره با خودتم

خودت میدونی کی هستی اره با خودتم
دیدگاه ها (۱۱)

عاا

دارین ایگم میکنین (╥_╥)

این برای اوناییه که میگن تو چرا به اونایی که لز، گی ، ترفس ه...

بقیه هم بودن ولی ایدی روم پیدا نکردم

https://wisgoon.com/bts_ab

نشد ک بشه خودتم میدونی..🎀

اره با خودتم خوشگله🫵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط