ما از رؤسای قوای نظامی، فرمانده سپاه ، فرمانده ارتش مخصوص

ما از رؤسای قوای نظامی، فرمانده سپاه ، فرمانده ارتش مخصوصا اژه ای توقع داشتیم
تا این مقدار فاصله از درک وفهم منظومه فکری امام امت یک فاجعه است. عل ای حال
✍ ضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است
فعلا در فاز تفاهم هستیم نه توافق
در همین فاز هم طرف تفاهم نامه را با گشودن آتش بر حزب الله ومردم لبنان نقض کرده است.
نظر امام امت هم که روشن است
پزشکیان هم باید از اصرار خود عقب نشینی کند.
قالیباف هم فریب خورده است و باید به دامن ملت برگردد.
تفاهم نامه نقض شده ملت ایران باید اعلام نقض فرموده ، بخدا توکل کند وگرنه ملتی که مسئولین را روی این صندلی‌ها نشانده براحتی میتواند از روی این صندلی‌ها بردارد.
باید همه با هم ، دولت ، ملت وهمه مسئولین بطور یکپارچه از خواست امام جامعه حمایت، ومثل همیشه دشمن را نا امید سازیم.
ما همه یک امت واحد ، یک خانواده هستیم ، هراختلافی هم که داریم باید همه با هم در یک سنگر به دهان دشمن زبون زده واو را ناامید سازیم واز این تفاهم نامه ننگین که خود دشمن آنرا نقض کرده خارج شویم.
همه با هم با یک یا علی بحول وقوه الهی ، کار را تمام کنیم.

#یالثارات_الخامنه_ای
#انتقام
#مذاکره_با_آمریکا_ممنوع
دیدگاه ها (۰)

✍چرا قالیباف بازی برد را به باخت تغییر داد.قالیباف به پشتوان...

زیاده عرضی نیست!

۱)بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم۲)رئیس جمهور مسئولیت مذاکرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط