ازین زندگی فاکیییی متنفرم.......

ازین زندگی فاکیییی متنفرم.......
دیدگاه ها (۱)

یه تئوری هست که میگه خواب های که الان می‌بینیم تو زندگی قبل...

یح افسانه هس که میگه اگه با یکی از دوستاتون شباهت زیادی داش...

کپشنی ندارم (:

عاشق این وایب کلاسیک تهیونگم ......

فعالیت اسباگتی امروز =متنفرم ازین دسته از ادما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط