اون وقت میگید کاشته مسی بهتره ... ولی سلطان فقط رونالدو

اون وقت میگید کاشته مسی بهتره ... ولی سلطان فقط رونالدو
دیدگاه ها (۶)

قربون مهربونی تو سلطان

بهترین ماشین منه بوگاتی... بهترین ماشین جهان هست

اجرای اهنگ طرفدارمه

# بگید بگید که دارید میگید حرف دل ملت رو میگید اینم بگید مذا...

سلطان مسی

ولی وقت گذروندن با اون رفیقت یه حس بهتره:) ✮ ─────୨ৎ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط