انسان دوتا را داره برا ازبین رفتن

انسان دوتا را داره برا ازبین رفتن
یادشهادت یا مردن....
دیدگاه ها (۰)

حیدر حیدر

این روزها، دعوای موافقان و مخالفان #مذاکرات با آمریکا بالا گ...

بازم جهانگیری...

چرا؟؟؟؟؟؟؟و واقعا چرا؟؟؟؟؟؟

برا من مردن دیگه🎀💆‍♀️

درعجبم از انسان هایی ڪه مردن دیگران را می بینندولی مردن را ف...

همه ی آرزو هام با رفتن تو مردن 🥺😢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط