چیزی میتونم بگم

چیزی میتونم بگم
دیدگاه ها (۰)

مثل اینکه نباید باهرکسی خوب باشم

تونیمه ی گوم شدمی که هرگز قرار نیست پیدات کنم🥲🥲🥲

اینم به عشق تو

لایکش 🥺🥺

درباره ی کشور فرانسه

ادیتم میتونم بگم ریدم

فقط میتونم بگم پشمامم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط