امیدوارم بیاد اون روز تو زندگی که واسه اینکه جا نزدیم، اج

امیدوارم بیاد اون روز تو زندگی که واسه اینکه جا نزدیم، اجازه ندادیم تموم شیم و به هر سختی بود ادامه دادیم از خودمون ممنون باشیم و بگیم ارزششو داشت. بگیم آخیییششش و تمام خستگی ها از تنمون در بره. نشه هیشکی خستگی بمونه تو تنش، نشه هی بری و نرسی. نشه خسته شی و بِبُری بعد ببینی یه قدمی خواستت بودی و بگی کاش...این کاش روح خیلیا رو مچاله کرده.الهی که همه به جای کاش فقط بگن آخیش. بگن و خستگی تحمل روزای سخت از تنشون در بره
دیدگاه ها (۰)

امیدوارم بیاد اون روز تو زندگی که واسه اینکه جا نزدیم، اجازه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط