میخندم ...
میخندم ...
ساده میگذرم ...
نه اینکه دلخوشم
میخندم که جای زخم هایم را نبینند ...❤️
ساده میگذرم ...
نه اینکه دلخوشم
میخندم که جای زخم هایم را نبینند ...❤️
- ۱.۹k
- ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط