اخه این چه سمیه شما میسازین نا مسلمونا🤣🤣

اخه این چه سمیه شما میسازین نا مسلمونا🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

پسرم وفاداره:)

دینو هرگز تعظیم نمیکنه...همچنان دینو:

فقط جیغ کشیدنای هیونینگو داشته باشین🤣🤣این ایموجیا برای نشون ...

دستت شکست...مگه مجبوری برادره من🤣

چه سمیه اخه هیی خدایا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂🤧🤧

بریننننن گمشین این سم نه کصشعراااا چیه میسازین (میشاشین)؟؟ 🗿...

اینا چه سماییه میسازین😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط