اگه داستان سریال یکم فرق میکرد و اینا با هم کاپل میشدن خی

اگه داستان سریال یکم فرق میکرد و اینا با هم کاپل میشدن خیلی خوب میشد ....
دیدگاه ها (۰)

اناظار این رو ... نداشتم

آفتاب ایران که تا ابد زیر بار اشغال نمیمونه ؟می مونه ؟

😫

خب چه میشه کرد ......؟!

ولی اگه زنده میموند داستان خیلی فرق میکرد...

این کاپل خیلی خوب بودن🫠💕سریال: پادشاه زمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط