کنسرت امشب حامیم.

کنسرت امشب حامیم.
اولین کنسرت بعد از کلی تایمی.
که نبود🥲
پسر کجا بودی همه منتظرت بودیما
دیدگاه ها (۰)

با دلم میخواستمت.اما خون کردی به دلم

الهی🥲🥲

امروز سالگرد اولین کنسرت حامیمهبه قول خودش خداروشکر که این ر...

پسر بودی؛ اولین نفر خودم می اومدم خواستگاری...!

👤 : تو بوسان خیلی جذاب بودی.🐿️ ‌ : ممنونم.👤 : لطفاً خوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط