باش💔

باش💔
دیدگاه ها (۴)

نسخ دیوونه بازیاتم:)

عام حرفی داری استرس...)

هر دوستی هم دشمنی داره...)

خودمو بیشتر از همه اذیت کردم ک بقیه اسیب نبینن:)

کاپ؟ باتم باش ، ترجیحا تهیونگ یا جونگکوک باش یا حتما رول بو...

نیم کیلو باش مرد باش

همیشه خاص باش الماس باش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط