عمو بخدا این بهتر تو فغانیوی حغف میغزنه

عمو بخدا این بهتر تو فغانیوی حغف میغزنه
دیدگاه ها (۷)

و این بازی کثیف ادامه دارد...

راستیییی ۹۰۰ تایی شدنمون مبارکککککک گلیلیگیلیلییییییییی

باح باحححح ترکی خوراکمه

اولی: عمو کنچین جونم،حق داشتی ولی بابایم گناه داشت دیگه حس ن...

سمتِ گودال می‌ره عبداللهبا رَجزهاش می‌رسه از راهدلاور و زاده...

عمو ژنیا و عمو سزار این پست مخصوص شما دو تا عه✨✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط