اگه اینجوریی که بیا دوس شیم

اگه اینجوریی که بیا دوس شیم
رفاقت؟
دیدگاه ها (۱۳)

دیگه ندارمشون🚬💔

آدمآ ذآتشون کثیفه مث هوآ 𝗧𝗲𝗛𝗥𝗔𝗡"🚷💤

آدمآ ذآتشون کثیفه مث هوآ 𝗧𝗲𝗛𝗥𝗔𝗡"🚷💤

وضعیت روحیم جوریه که اگر ازم ناراحت‌شی خیلی ازت ناراحت میشم🗣...

اسمم فاطمه اس🙍‍♀️اگه دوس دارین اسماتونو بگید تا آشنا شیم👋

دوس شیم؟!پیام بده بهم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط