اولن:دوستت دارم...!♡

اولن:دوستت دارم...!♡
دومن:هر اتفاقی افتاد . اولن را از یاد نخواهم ❤💌
دیدگاه ها (۰)

💌🧔🧔🧔💌

عشـــق یعنے تو ...همین تویی که دلیل زنده بودن منے تویی که دل...

عیدتون مبارک😍🥰🌹

دوستت دارم.. نمی‌دانم... چرایش را نپرس.. اتفاقی دل سپردم.. م...

مود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط