الهی بری بمیری تو سپیده اشغال

الهی بری بمیری تو سپیده اشغال
این سعید الان باید بره تو خیابون یه دوری بزنه یهو مریمو ببینه عاشقش تو داری میفرستیش پیش امیر نا کجا اباد
خو اصن که چی چه سودی داره برای تو اخه گوزینه
دیدگاه ها (۰)

ایشالله

بچه ها دارم جدی میگم سعید و مریم نرسن به هم من خودمو جر میدم

بیدان

سناریو دراکو :وقتی بهش میگی میخوام ازت جدا بشم!ویو ا.ت:توی ک...

#play_back #پارت_۷! اینجاست ._ اینه ؟! آره ._ تو همینجا بمون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط