نقطه مشترک همه ما آرمی ها🤣😅

نقطه مشترک همه ما آرمی ها🤣😅
دیدگاه ها (۰)

کدومشی؟؟؟

کاملا موافق

جای حرف نمیمونه🤘🤞🤘

من هیچی نمیگم 🤤🤤🤤🤤

نقطه ی مشترک منو آیدلم:

نقطه ی مشترک بین بچگی و الانشون چشما و لباشونه

بله بله ، نقطه مشترک من و جونگکوک جان اینکه هردومون عاشق تهی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط