توقع های بی جا ادمای پرو دارن

😮‍💨😮‍💨😮‍💨
دیدگاه ها (۰)

هریییی نیازی ب ادمای اضافی نی

حق تا کیی

اصلا تسلیم نشینااا

😂😂😂

از ادمای ارزون توقع نداشته باشه...

من خورد و خمیر ولی توقع دارن از آدم و دائم میدن عذابم..

بچه ها میخام پروفایل رو عوض کنم بهم بگید از بایلو داخل سریال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط