➤; ʸᵒᵘ ʰᵃᵛᵉ ᵃ ˡᵉᵗᵗᵉʳ ᶠʳᵒᵐ ᵃᶦᵘʳᵃ.↶
➤; ʸᵒᵘ ʰᵃᵛᵉ ᵃ ˡᵉᵗᵗᵉʳ ᶠʳᵒᵐ ᵃᶦᵘʳᵃ.↶
.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.
🐝 :: دروددد 🗣️
کپشن جدید، رول جدید، وایب جدید و حیوون نشانگر جدید-
رولم خانوم الاسکا هستش«این زنو میپرستممطپژمسپط»
تاحالا کسی تو ویپاپ این رول رو نداشته و ممنون میشم کپی نکنید-
نمیدونم چرا اما حیوون نشانگرم رو زنبور کردم 🥰💔
حس میکنم بهم نمیاد-
میدونم خیلی پست گذاشتم امروز اما خیلی وقته فعالیت نمیکن-
«بعد میگم چرا پستام حمایت نمیشن🤡»
کپشن خوبه؟ 😭
تغییراتو دوست دارید؟ 😭
اگه مشکلی دارید بگید🙏🏻😃
خب دیگه من برم خداحافظظظظ
☾ ⋆*・゚:⋆*・゚:⠀ *⋆.*:・゚ .: ⋆*・゚: .⋆
#aiura
⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠤⠒⠒⢤
⠀⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀⠀⡠⠚⠁⠀⠀⠀⠘⡄
⢸⠀⠀⠀⠤⣤⣤⡆⠀⠈⣱⣤⣴⡄⠀⠀⠀⡇
⠘⡀⠀⠀⠀⠀⢈⣷⠤⠴⢺⣀⠀⠀⠀⠀⢀⡇
⠀⠡⣀⣀⣤⠶⠻⡏⠀⠀⢸⡟⠙⣶⡤⠤⠼
⠀⠀⢠⡾⠉⠀⢠⡆⠀⠀⢸⠃⠀⠈⢻⣆
⠀⠀⣿⣠⢶⣄⠀⡇⠀⠀⠘⠃⣀⡤⢌⣈⡀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠼⠀⠀⠀⠀⠿⠋
.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.
🐝 :: دروددد 🗣️
کپشن جدید، رول جدید، وایب جدید و حیوون نشانگر جدید-
رولم خانوم الاسکا هستش«این زنو میپرستممطپژمسپط»
تاحالا کسی تو ویپاپ این رول رو نداشته و ممنون میشم کپی نکنید-
نمیدونم چرا اما حیوون نشانگرم رو زنبور کردم 🥰💔
حس میکنم بهم نمیاد-
میدونم خیلی پست گذاشتم امروز اما خیلی وقته فعالیت نمیکن-
«بعد میگم چرا پستام حمایت نمیشن🤡»
کپشن خوبه؟ 😭
تغییراتو دوست دارید؟ 😭
اگه مشکلی دارید بگید🙏🏻😃
خب دیگه من برم خداحافظظظظ
☾ ⋆*・゚:⋆*・゚:⠀ *⋆.*:・゚ .: ⋆*・゚: .⋆
#aiura
⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠤⠒⠒⢤
⠀⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀⠀⡠⠚⠁⠀⠀⠀⠘⡄
⢸⠀⠀⠀⠤⣤⣤⡆⠀⠈⣱⣤⣴⡄⠀⠀⠀⡇
⠘⡀⠀⠀⠀⠀⢈⣷⠤⠴⢺⣀⠀⠀⠀⠀⢀⡇
⠀⠡⣀⣀⣤⠶⠻⡏⠀⠀⢸⡟⠙⣶⡤⠤⠼
⠀⠀⢠⡾⠉⠀⢠⡆⠀⠀⢸⠃⠀⠈⢻⣆
⠀⠀⣿⣠⢶⣄⠀⡇⠀⠀⠘⠃⣀⡤⢌⣈⡀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠼⠀⠀⠀⠀⠿⠋
- ۱.۶k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط