ترجیح میدم به یه اهن وابسته بشم ولی به یه ادمی که معلوم ن

ترجیح میدم به یه اهن وابسته بشم ولی به یه ادمی که معلوم نیست موندگار باشه نه
دیدگاه ها (۰)

شاخ نبودم ولی از شاخ بودن خیلیا شاخ در اوردم🤧💤

غرورت‌برای‌منی‌که‌راحت‌همه‌چیومیزارم‌کنارجواب‌نمیده‌پسرجون💋.

میبرمت بالا فاز میگیری میارمت پایین گاز میگیری ناموصن فازت چ...

فدای رو ترجیح میدم به ترگ .ترگ همچین جالب نیست 🗿

جدی من نباید وابسه یه هیچ ادمی بشم کوچیک ترین بی توجهی میتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط