بعضی وقتا ک دلم میگیره فک میکنم تمام اونایی ک اسمشون هلیا

بعضی وقتا ک دلم میگیره فک میکنم تمام اونایی ک اسمشون هلیاس بی معرفتن🖤
دیدگاه ها (۲)

امشب از اون شبایی هستش ک باید تا صب بشینم چت هامون و بخونم

لاشخور فیلترم کرد

...

معذرت میخوام اگه بعضی وقتا عجیب رفتار میکنم🥲

بعضی وقتا ارزو میکنم کاش دختر نبودم...:)☹️😕🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط