میگن عیب نداره دیر با اعضا آشنا شدی تو وقتی آشنا شدی که ب

میگن عیب نداره دیر با اعضا آشنا شدی تو وقتی آشنا شدی که به همشون نیاز داشتی
دیدگاه ها (۰)

اون خودش شیش تا بچه داره 🤦‍♀️

و بله مادر تهیونگ ماحتی نمیتونم هم یونتان رو ببینیم چه برسه ...

*انسان بودن یعنی اینکهوقتی با کسی مشتاقانه کوهی رو بالا رفتی...

وقتی چند ساله دیگه به هم بگن چجوری با زنت اشنا شدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط