واقعا هم ترسناکه ، ولی من کل زندگیم و ترسناک زندگی کردم ›

واقعا هم ترسناکه ، ولی من کل زندگیم و ترسناک زندگی کردم ››››››
دیدگاه ها (۰)

منم میخوام درک کنم این حس و ...🥲

و منی که با صورتی خیس ، لبخند زدم و گفتم ، خوبم :))))

وضعیت قلب من قابل توصیف نی ...🙃

و من تمام زندگیم رو داشتم اشتباه میکردم ...🙃

زندگی بین انسانها واقعا ترسناکه😐

بچه ها یه دوست منگلم انیمه ترسناک معرفی کرده اسمش کایا ترسن...

واقعا ترسناکه😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط