ما که نتمون ملی شد یکی پاشه بره به یه خارجکی بگه یونگی پی

ما که نتمون ملی شد یکی پاشه بره به یه خارجکی بگه یونگی پیداش شد بی‌خبر نزارتمون🤡
دیدگاه ها (۱)

D_1هیچکس از یونگی خبر نداره؟#یونگی#بی_تی_اس

نفرینمون کردن وگرنه این حجم از بدبختی غیر ممکنه

https://wisgoon.com/v/K9EXV5LZQI/این برادر ناموسا چشهیه روز ...

نه نه من نمیخندم

‌آدم باید یکی رو داشته باشه هر اتفاقی هم که افتاد بره تو بغل...

یکی بگه این خبر خوبیه، آخه چرااااا، 😞😮😢 هی روزگار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط