خستم از زندگی....

واقعا خسته شدم از زندگی....
امیدارم از بین رفته
هیچکاری نمیتونم بکنم
هرچی میکنم
حتی اگه تکون بخورم
بم میخندن
دوستام منو ترک یا بعضیاشون خودکشی میکنن...
هرچی میرم جلو بیشتر تنها میشم
من نادیده گرفته شدم
از صب تا شب گریه میکنم
هرچی میرم جلو بیشتر خانوادم منو ترک میکنن
عزیزانم منو ترک کردن
دیگه از زندگی خسته شدم
امیدم واسه زندگی تموم شده
میخوام آف بزنم
دیدگاه ها (۱۱)

میخوام زندگی رو برعکس بگیرم......

سرت تو کار خودت باشه........

آقا دیگه خستم شده.....کم کم کلا دلم میخواد همینو از از ویس ه...

پارت 139

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط