کارما می‌گه: تو هيچ‌وقت بلایی که

کارما می‌گه: تو هيچ‌وقت بلایی که
سر یه نفر آوردی رو درک نمی‌کنی
تا زمانی‌که همون بلا سر خودت بیاد
دیدگاه ها (۱۱)

تو حسش رو درک نمی کنی 𓆩😒𓆪

هر چقد وقت بزاری دیگران رو خراب بکنیهمون قد وقت کم میاری که ...

مرض دارین آیا خب احمقا خوشتون نیومد از پیجم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط