تمام درد من اینه تو هرکاری کنی خوبی

😍😍😍😍
#جیمین
دیدگاه ها (۶)

پادکست انگیزشی با اگوست دی

وقتی جین وکیل میشه

جین یا تراپیست

چقد تیز از لای حرفاش تایپش رو فهمید

بدترین درد اینه که ،مخاطب های گوشیتو چک کنیو بخوای با یکی در...

هرکاری میخوای کن مود من الان اینه

بدترین درد اینه که بدون سر صدا گریه کنی تا کسی صداتو نشنوه🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط