قسمت غمگین زندگی اونجاست که از آدما فقط برات یه آهنگ میمونه :)!🐝🖤 😜👊🏿

ـ.
دیدگاه ها (۲)

دیگه سحریه بیدارم نکنین 😂😩

الهی شوهرت بمیره 👨🏾‍🌾😂

‌ ‍م‍‌ن ه‍‌ی‍‌چ‌وق‍‌ت ‌زاپ‍‌اص ن‍‌م‍‌ی‍‌ش‍‌م ، ‍م‍‌ن ‍واصِہ ن‍‌ق‍‌ش ا‍ول آف‍‌ری‍‌دِ‌‍ہ ش‍‌دم . !😓🚭

کاش میشد واس همیشه مال هم بودیم... کاش میشد بغلت برا یکی دیگ نشه... 💔 کاش میشد اون حرفایی ک ب من میزدی ب اون نزنی... کاش هنوز دوسم داشتی... 🖤 کاش نمیرفتی...💔 کاش میشد من بمیرم نبینم ت با یکی دیگ خ

تلخ ترین قسمت زندگی اونجاست که آدم به خودش میگه :چی فکر میکر...

🔴شما که میگین ایران توی صنایع و قسمت های مختلف کشور پیشرفت ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط