فقط بغلم کن.....

فقط بغلم کن.....
مخاطب داره
دیدگاه ها (۰)

سلام گفته بودین فیک بنویسم درخواستی برای چند پارتی بدین فقط ...

برا من که کسی نمیده ایشالا برا شما

ایشالا روزی که نباشم و شما بگیدلعنتی رف کنسرت اعضا🤣🤣

اونقدر نبود....

مخاطب داره خود مخاطب میفهمه

ادیت خودمهمخاطب؟ دارهمخاطب...

......مخاطب داره؟؟؟؟اره داره ......#junkook.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط