رکب زدش،،فازم چیه خودمم موندم

رکب زدش،،فازم چیه خودمم موندم
دیدگاه ها (۰)

ولا و خدا😂😂😂😂

تا بوده همین بوده ،،

دیوانگی ما هم عالمی داره

از گرمای دیشب فقط پناه به رودخونه می‌بریم،،،جاتون خالی

بچها خودم نمیدونم چمه فازم چیه یکی منو از دست خودم نجات بده

بچها خودم نمیدونم چمه فازم چیه یکی منو از دست خودم نجات بده

بی‌معرفت نیستم… فقط خودمم جا موندم لای دردای این زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط