میدونم قدیمیه.......ولی خیلی سمه 😂😂😂😂

میدونم قدیمیه.......ولی خیلی سمه 😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

#میم#ویسگون#ایران#طنز#فان#سرگرمی

خیلی سمه

یه نفر چرا وقتی سرت تو گوشیه میخندی?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط