😢

😢
اگه بهت ۱ میلیارد بدن دوستتو میفروشی
خودم : نه
دیدگاه ها (۵)

بچه ها سوال بپرسید تو کامنتا

اهنگش قشنگه واقعا ..🙃🌃🖤🦋

کدوم خواهر و برادری اینطوری هستن خودم : من

مراقب باشید عاشقتون نشم 😈😼💌

عالیه 😂😂سوال پست : اگه ده میلیارد پول داشتی به کی می‌دادی ؟....

دینا

هیچ وقت هیچی رو از #آدما نخواه !میدونی چرا؟!اگه بهت بدن منته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط