یه وقتا...

یه وقتا...
دیدگاه ها (۰)

101 تایی شودنمونم مبارک ☁️💟

یعنی کرم ازشون میباره

بعضی موقع ها بعضی از آهنگ هاش قشنگه حرف دل آدم میشه🌫️

از اون کار هایی که باعث میشه قلبت به اوازدر بیاد چشمهات برق ...

یه وقتا فقط باید گریه کرد ...

یه وقتا فقط باید گریه کرد 💔#الّلهُــم‌َّعَجِّــلْ‌لِوَلِیِّک...

بعضی وقتا باختن یه برد حساب میشه😊🤌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط