یکی‌میاد‌که‌بودنش‌جبران‌تموم‌نبودن‌هاست:)💘..

یکی‌میاد‌که‌بودنش‌جبران‌تموم‌نبودن‌هاست:)💘..
دیدگاه ها (۰)

خوشگل‌بودن‌قشنگه‌ولی‌وفادار‌بودن‌قشنگ‌تره💯💕

کِـ‍‍‌نارَمِه‌تـ‍‌و‌تَک‌تَک‌سَختـ‍‌یا🥲🫀

چشات مثل صدف داره مروارید:) 💘👀

توواسه‌مَن‌باهمه‌فرق‌داریا💋🫀،°

گل شقایق

دلتنگی حس نبودن کسی ست....ک تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را...

قال امیرالمومنین (علیه‌السلام):جبران کردن فساد و تباهی نفس، ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط