من اونی نیستم که اون میخواد...

من اونی نیستم که اون میخواد...
دیدگاه ها (۰)

بچه‌ ها شاید بخوام باز عاف شم...

بعد میگن چرا اینقدر حساسی میگی دیگه دوستی نداشته باشیم...

تموم مدت...

ولی من دلم میخواد جلو اونی که دوستت داره برقصی بام

.اونی که میگه “من مثل بقیه نیستم” از بقیه بقیه تره!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط