هر دومون یک جا و یک جور و به دست یک نفر کشته شدن 😢😭

هر دومون یک جا و یک جور و به دست یک نفر کشته شدن 😢😭
دیدگاه ها (۸)

خوب حال دختره رو جا اورد

یون هی اشتباه های بزرگی کرد اما نماد مهربونی بود

توکیو غول

میپرستم این جور دست هارو

همین آدم به دست لایت کشته شد....

مردمی‌ترین رهبر...ای رهبر شهیدم راهت ادامه دارد.------------...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط