#میخندم به جهانی که

#میخندم به جهانی که
#غمش را به رُخ من میکشد‌...
دیدگاه ها (۴)

قلمت بشکند روزگار اگر ننویسی بر ما چه گذشت🖤

#معشوقه #ابتهاج وقتی #موهاشو کوتاه کرد#ابتهاج چقدر قشنگ بهش ...

#درِ گوش آرزوهایت بگو :تا زنده ام نمیگذارم بمیرید🐛🦋. . .

🤍#تاوان عشق را دلمان هرچه بود دادچشم انتظار باش در این ماجرا...

غمش زیاده...

غمش زیاده ..

غمش همرو می گاید بد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط